Contact

Digistudies is een e-learningplatform dat korte, toegankelijke uitlegvideo’s aanbiedt voor middelbare scholieren. Het idee is van oprichter Micha Proper en ontstond door zijn eigen periode op de middelbare school. Hij zag om zich heen dat ‘leren uit boeken’ door velen als saai gezien werd, maar ook dat er veel leerlingen waren met concentratieproblemen (Ad(h)d) of leesstoornissen (dyslexie) met leerproblemen als gevolg. Video’s bleken de perfecte uitkomst te bieden.

E-mail

Bij Digistudies staan wij altijd open voor feedback, en is er ook ruimte om vragen te stellen over onze website en diensten. Daarom zijn er verschillende manieren om contact met ons op te nemen.

Zijn er (zakelijke) vragen of is er feedback met betrekking tot ons bedrijf? Neem dan per mail contact op met Digistudies. Het e-mailadres luidt: [email protected] Wij proberen altijd binnen 24 uur antwoord te geven op de e-mails die zijn verstuurd. Mocht u na 48 uur geen antwoord hebben ontvangen, dan kan u ons bereiken per chat of telefoon.

Media

Wilt u contact opnemen namens een media of heeft u een marketing gerelateerde vraag? Neem dan contact op met [email protected] of bel naar 0615896953.

Digistudies chat

Wil je feedback geven of heb je een vraag over onze website of diensten? Neem dan contact met ons op via de Digistudies chat. Je vindt de chat op iedere pagina, rechtsonder in het beeld. Deze chat is van maandag tot en met vrijdag beschikbaar van 10:00 tot 18:00. Één van onze werknemers zal binnen deze tijden zo spoedig mogelijk contact met je opnemen.

Telefoon

Is de vraag of feedback dringend en heeft u binnen acht uur geen antwoord op de vraag via onze chat of binnen 48 uur binnen geen antwoord per mail? Neem dan contact met ons op door het mobiele nummer te bellen: +31 085 250 06 34. Ook voor zakelijke of media gerelateerde verzoeken verwijzen wij u graag door naar het telefoonnummer als u geen antwoord heeft ontvangen via bovenstaande contactmethoden.

Leren zonder boeken
Digistudies, hét videoplatform voor bovenbouwleerlingen